niedziela, 26 lutego 2017

NOWE POMYSŁY!


Hej kochani!
Pomyślałam sobie, że może zacznę być tutaj aktywna i zaczniemy serię coś w stylu "Recenzja książki". Jestem molem książkowym. Multum książek już zdążyłam przeczytać a jeszcze więcej mi zostało z czego się niezmiernie cieszę. Co zabawne, że książki które samodzielnie sobie wybieram czytam w jeden dzień, góra dwa, za to z lekturami idzie mi nieco gorzej.
Początek mojej historii z książkami jest komiczny. Moja własna mama chciała mi dać karę za moje dość niedobre oceny w szkole i zabrała mi wszystkie sprzęty elektroniczne jakie posiadałam. Zostałam bez telefonu i komputera. Nudziło mi się niezmiernie, serio, nie wiedziałam co ze sobą mam zrobić. Pewnego dnia moja siostra kupiła mi książkę (była na jakiejś przecenie czy coś i stwierdziła "a co tam, kupie jej") do której nie byłam zbytnio przekonana. Nie wiem w ogóle jak tak mogłam, poważnie. Po paru dniach wzięłam książkę i zaczęłam ją czytać. Wow, wow brawa dla mnie! Przeczytałam ją w jeden dzień! Później wypożyczałam ze szkolnej biblioteki więcej i więcej, aż wreszcie większą karą dla mnie było gdy mama zabierała mi książki niż cokolwiek innego.
Ta jedna książka zmieniła u mnie wszytko. Zmieniła moje nastawienie do literatury, do ludzi czy otoczenia. Teraz moimi ulubionymi miejscami są biblioteki i księgarnie. Nie rozstaję się z książkami, zawsze mam w plecaku mojego ebook'a.
Będę chciała was wszystkich zachęcić do czytania książek, Żeby każdy mógł znaleźć się w innym świecie, własnym świecie właśnie dzięki książkom.
Napiszcie w komentarzach, co o tym myślicie, czy wam się podoba.
Liczę na waszą opinie :)
SsallyFace 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz